woensdag 17 augustus 2016

Zomer 2016




Ja inderdaad, mijn kamer ondergaat een opknapbeurt! M'n kamer was al in geen 12 jaar meer geverfd, dus overal was nog zo'n lelijke lichtgele en lichtblauwe kleur te bekennen. Nu is alles helemaal wit, en een muur wordt rood/roze. Blij mee!!

Ik was van plan deze vakantie wat meer te bloggen, maar daar is weinig van terecht gekomen :( Eerst heb ik drie en halve week vakantiewerk gedaan en ben ik daarna twee heerlijke weken naar de camping geweest. Het was weer even gezellig als altijd! We hebben gezwommen en meegedaan met zeskamp en de spooktocht. Ook zijn we heel vaak naar de stad geweest om een ijsje te kopen bij Toscana, heerlijk schepijs, echt een aanrader! Verder hebben we heel veel potjes Elfer Raus gedaan met elkaar en 's avonds gezellig bij het kampvuur gezeten met frikandellen en knakworsten.

(credits gaan naar Renze)
Ook ben ik met Eline (volg haar ook even op Facebook) nog even foto's wezen maken bij kasteel Eerde. Hier zie je er eentje.


Nu is mijn kamer intussen geverfd en zijn mijn schoolboeken alweer binnengekomen.  Ik heb nog geen schoolspullen gekocht, dat ga ik waarschijnlijk morgen doen. Dan kan het kaften weer beginnen. En dan is de vakantie alweer bijna voorbij. Maar nu eerst nog even genieten van de laatste dagen!

Liefs,
Marlinda

Geen opmerkingen: