woensdag 18 mei 2016

Scrapbook #5



Het is weer hoog tijd voor een paar bladzijdes uit het scrapbook. Dus bij deze. 
Deze foto's zijn anderhalf jaar geleden gemaakt bij de jaarlijkse strandwandeling van de club. Net voordat we weer naar huis gingen, hadden nog snel even een paar fotootjes gemaakt. Gewoon met een telefoon, dus geen super kwaliteit, maar goed. 


Het roze papier met het grafische printje is van de Hema. Een tijdje geleden kocht ik een groot blok papier met vijf verschillende printjes. Ik vind het super papier om mee te werken, vooral omdat het een A4-formaat is. Het andere papier is van mijn favoriete merk Echo Park, jullie hebben het al eerder voorbij zien komen ;) Het nadeel van dit papier is dat het vierkant is en niet heel groot. Voor in dit scrapbook is het net iets te klein en wanneer ik het gebruik op kaarten hou ik meestal stukjes over waar ik niet zoveel me kan. Het strookje met schuine streepjes is ook zo'n restje, in dit geval kon ik het goed gebruiken.


De houten figuurtjes vind ik ook erg leuk om te gebruiken. Er zitten 9 verschillende figuurtjes in een doosje en zijn te koop bij de Action. Het gele sterretjestape heb ik gekocht bij de Hema.


Ook hier heb ik zo'n houten figuurtje gebruikt en het strookje papier komt uit het blokje Summer Bliss. Er zitten altijd twee velletjes papier in met van die strookjes met teksten etc. 'Sky above our heads. Sand beneath our feet. Life is good.' Ik vond 'm wel toepasselijk!





Ik vind het leuk om te weten wat jullie ervan vinden! Laat gerust een reactie achter...

Liefs,
Marlinda




2 opmerkingen:

FotograafFi zei

Leuk gedaan weer!! Je mag voor mij ook wel n scrapbook maken ;)

Marlinda zei

Dankjes! Haha, wil ik best doen hoor Fien ;)