zaterdag 14 mei 2016

Vakantiedingen




Sorry, het is al veel te lang geleden dat ik iets heb gepost... Vind ik. Ik ben heerlijk een weekje op vakantie geweest. Het was heerlijk weer! Nu is het wat minder trouwens, ik hoop dat het zonnetje snel weer komt... We gingen op vakantie naar een camping waar we altijd zitten en mijn 'vakantievriendin'  kwam nog een paar dagen. Het was gezellig :) Eigenlijk hebben we niet zo veel gedaan, het grootste deel van de tijd hebben we gewoon lekker in het zonnetje gezeten. We zijn nog even wezen winkelen en hebben nog wat foto's gemaakt. Het gaat eigenlijk veel te snel, zo'n vakantie!








De afgelopen weken ben ik even niet zo creatief geweest... Ik heb niet echt heel veel inspiratie ofzo, I Don't know. Ook heb ik het op dit moment erg druk met school, nu we aan de laatste periode zijn begonnen.
Enne, iedereen die examen moet doen: Heel veel succes!

In het volgende bericht laat ik waarschijnlijk weer een paar pagina's van het fotoboek zien.

Liefs,
Marlinda

Geen opmerkingen: