zaterdag 2 juli 2016

Hoera Geslaagd!





Gisteren kreeg ik officieel vakantie! Zeven weken geen huiswerk meer, geen opdrachten die nog ingeleverd moeten worden, geen stress meer. Dat moest gevierd worden, dus ging ik samen met m'n vriendin onderweg een patatje halen in Alblasserdam. 

Daar kreeg ik een appje binnen dat mijn zus geslaagd is. Ondanks het herexamen is ze nu dus echt officieel geslaagd voor de havo. En ook dat moest natuurlijk gevierd worden. snel naar het winkelcentrum om een cadeautje te scoren.


Een kaart kon ook niet ontbreken... Snel even ingepakt, strikje erom, stickertje erop en klaar!


 Ik schaam me trouwens een beetje omdat ik een hele maand niets heb gepost... Ik hoop dat ik de komende weken wat meer tijd heb. Er komt snel weer een kaart aan, want vandaag is mijn oma jarig...

Liefs,
Marlinda

1 opmerking:

Journaal Rozendaal zei

Je kan trots zijn op je zus! En die chocoladereep is trouwens super lekker :). Geniet van je vakantie!!