vrijdag 22 juli 2016

Scrapbook #7



Het wordt hoog tijd om weer eens wat van me te laten horen. Op Facebook vroeg Nelleke zich al ongeduldig af 'wanneer ik nog eens wat van het scrapbook liet zien'. Nou, nu dus. Ik moet zeggen dat ik altijd wel een aardig voorraadje heb. Ik heb dus meestal al een paar bladzijden verder dan dat ik laat zien. Ik merk wel dat dat de laatste tijd een beetje minder wordt. Tijd om aan de slag te gaan dus!
Elk jaar kom ik er weer achter dat de zomervakantie niet de meest ideale periode is om boven op m'n zolderkamertje te frutselen. Maar ik ben weer een paar bladzijden verder gekomen. 

(De foto's zijn een beetje mislukt, maar de foto's spiegelden en het was warm op mijn kamer, dus ik heb er niet heel veel aandacht aan besteed :)

Deze foto's zijn allemaal begin 2015 gemaakt tijdens een fotoshoot. Een paar dagen daarvoor gingen we naar Dordt om te shoppen. We scoorden toen alle drie hetzelfde outfitje. 








 De foto's zijn gemaakt door Emmalie. Zij heeft ook een blog: -klik hier-.
De volgende keer laat ik nog meer foto's van deze fotoshoot zien. Met onder andere een paraplu en veel kleur...

Liefs,
Marlinda

1 opmerking:

FotograafFi zei

Aahh gaaf weer!