dinsdag 23 februari 2016

Mobielhoesje pimpen


Vandaag kwam m'n vriendin gezellig een dagje langs, ze zou om tien uur komen, ik werd kwart over tien wakker... Mijn broertje vierde z'n feestje, dus hebben we eerst samen pannenkoeken gebakken. Ja, dat is onze specialiteit! Bij alle mensen waar wij langs komen, bakken we pannenkoeken. Daarna hebben we een speurtocht gedaan door het dorp. Toen alle vriendjes weer naar huis waren, was het heerlijk genieten van de rust. De rest van de middag hebben we  volgemaakt met leuke en oude herinneringen van elkaar. Foto's, plaatjes en teksten. Alles wat we ooit hadden meegemaakt kwam weer voorbij, ik heb nog nooit zo hard gelachen. Daarna zijn we gaan knutselen. Ik ben bezig met een scrapbook. Nu zullen velen denken: een scrapbook? Ja,  ik ben een scrapbook aan het maken met foto's van m'n 2 vriendinnen en mij. In de loop van de tijd komen er waarschijnlijk foto's van. Maar nu waar we gebleven waren, we gingen dus knutselen. Mijn vriendin had een hele saaie telefoon vond ze... Maar dat was een half uur later niet meer zo. Met washi-tape en met een lettertang maak je van een saai, gewoon telefoonhoesje een gloednieuw, hip hoesje. Zie hier het resultaat :)





Liefs,
Marlinda


1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Marlinda!

De jongens hebben erg genoten van de pannenkoeken. Dat is inderdaad jullie specialiteit meiden!
Super leuk gedaan ook met dat mobieltje van dat meisje. Echt gaaf geworden!
Jij mag mijn GSM ook wel pimpen. ;)

Met vriendelijke groet Gerda

P.S. (Ik ben de moeder van het vriendje van je broertje).