vrijdag 26 februari 2016

Scrapbook #1



Ja, zoals eerder al gezegd, ben ik een scrapbook aan het maken. Ik merk dat ik het echt heel leuk vind om te doen. Het begon allemaal met het uitzoeken van 'oude' foto's (van ong. drie jaar geleden). Intussen zijn er al heel wat bijgekomen. Hier moest ik wat mee doen. Dus ik heb alle foto's  laten ontwikkelen en een scrapbook gekocht bij de Hema.
Ook mijn verjaardagscadeautjes had ik hier al een beetje op 'aangepast'. Ik had stempels gevraagd met vriendschapsteksten en allerlei snijmallen waarvan ik dacht dat ik die wel gebruiken kon.
En toen ben ik aan de slag gegaan! De voorkant heb ik lekker simpel gehouden. Ik heb een doily gebruikt en daar een van die stempels op gestempeld: Friendship is a flower that blooms in al seasons. Het elastiek heb ik vervangen door jute touw en ik heb een stippellijntje getekend.



Volgende keer de eerste foto's!

Liefs,
Marlinda

Geen opmerkingen: