zaterdag 20 februari 2016

Sweet Sixteen



Jaaa, het is voorjaarsvakantie! Van dat voorjaar is nog weinig te zien, want terwijl ik dit schrijf, ziet het er buiten nogal herfstachtig uit... Maar gelukkig heb ik genoeg hobby's en daar hoef ik echt niet voor naar buiten :)
Wij hadden vrijdag al vrij, dus was er donderdag alle tijd om gezellig naar de verjaardag van een vriendin te gaan! Zij is maandag 16 geworden, en daar hoort natuurlijk een leuk kaartje bij. Aangezien ze van bakken houdt, ben ik aan de slag gegaan met het papierblokje Home Sweet Home van Carta Bella, een blokje met allerlei bakprintjes. Ik ben zooo blij met dit blokje!

En zo is het kaartje geworden. Een eenvoudige achtergrond, bruin met stipjes. Daarover een strook waar je een label in kan stoppen. Ik heb het cirkeltje gestanst met een snijmal van Aurelie, ik vind 'm heel leuk met die kruissteekjes rondom. Een paar banners, een label, stempel van de Hema, een strikje, houten cijfers en klaar!





Het blokje Home-Sweet-Home
Geniet van je vakantie!
Liefs,
Marlinda

Geen opmerkingen: