dinsdag 1 maart 2016

Micha 1 jaar!


Vandaag is mijn lieve neefje Micha jarig. 1 jaar alweer! Afgelopen zaterdag mochten we al gezellig een lekker taartje komen eten.

Ik heb een schudkaart gemaakt met knoopjes en kraaltjes. Het is altijd een uitdaging :) Ik gebruikte hiervoor weer mijn cirkelstansje. Het uitgesneden gedeelte heb ik omgedraaid en weer achter het gat geplakt. Wat doorzichtig inpakpapier ertussen en het papier verhoogd op de kaart geplakt. Daarna heb ik vlaggetjes gesneden en z'n naam uitgestanst, nog een stippellijntje getekend voor wat extra contrast.
Ik vind 'm leuk geworden, wat vind jij?




Liefs,
Marlinda


2 opmerkingen:

FotograafFi zei

Super gaaf weer!

Journaal Rozendaal zei

Wat een gave kaart! Heel leuk dat je kraaltjes en knoopjes als schudvulling heb gebruikt. Nog van harte gefeliciteerd!