woensdag 20 april 2016

De herontdekking van Pinterest



Zoals de titel al zegt: ik heb Pinterest herontdekt. En ik ben er blij mee! En ja, ik had al een tijdje een account, meerdere zelfs, maar daar deed ik weinig meer mee. Ik heb altijd te maken met het probleem dat je ergens een account aanmaakt en daarna je wachtwoord enzo vergeet... Maar ik hoorde vorige week dat een paar vriendinnen het over Pinterest hadden, en ik heb diezelfde dag nog een nieuw account aangemaakt.
Het idee is dus dat je eigen 'moodboards' maak: alle leuke plaatjes en foto's die je tegenkomt kun je pinnen.
Ik vind het heerlijk om lekker inspiratie op te doen, gewoon urenlang te zoeken naar allerlei leuke, verrassende en inspirerende dingen.
Echt alles is er te vinden. Op het gebied van fashion, accessoires,
wanddecoraties, leuke quotes, recepten en allerlei creatieve ideetjes.
Ook ben ik al heel lang van plan om iets leuks van mijn kamer te maken... Iets vrolijks. Maar wat precies? Ook daarvoor is Pinterest een prima oplossing.
Ik ben dus weer helemaal enthousiast! Jullie kunnen mij ook volgen. Klik dan even hier.


In het volgende blogbericht laat ik jullie trouwens het vierde deel van het scrapbook zien. Dat is namelijk alweer een tijdje geleden.

Liefs,
Marlinda



Geen opmerkingen: