dinsdag 26 april 2016

Scrapbook #4



In mijn vorige bericht had ik beloofd dat ik het vierde deel van het fotoboek zou laten zien. Zie hier. Scrapbook #4. 


Dit is echt de aller simpelste tot nu toe, denk ik. Twee foto's, de ene wat bijgesneden. Super eenvoudig en toch vind ik 'm leuk. Grappig om 'oude' foto's terug te zien... Zonder bril :)


Deze vind ik erg leuk geworden. Maar dat komt misschien wel doordat ik dit gewoon een hele leuke foto vind! Ik heb alwéér het papier gebruikt van Head over Heels. Het lijkt wel of ik geen ander papier heb ofzo... Een leuke stempel doet het altijd goed en ik gebruikte weer eens een keer mijn lettertang van Hema.


En ja, we zijn gewoon raar...


Over deze lay-out heb ik heel lang gedaan. Heel wat keren heb ik het papier weer los moeten trekken, omdat ik niet tevreden was. Niet echt heel bevorderlijk voor het papier, het is nu wat gebobbeld. Ook leuk :) 

Intussen is het alweer lekker meivakantie! Vannacht komt er een vriendin logeren. Gezellig ouderwets. Wat gaan jullie komende weken doen?

Liefs,
Marlinda