woensdag 16 maart 2016

Hoera voor Ralph



Een tijdje geleden is Ralph, het zoontje van kennissen, geboren. Daar moet natuurlijk een mooi cadeautje voor gemaakt worden. En dan bedoel ik niet dat ik deze beer zélf gehaakt heb, maar dat mijn moeder dat gedaan heeft. Ja, ik kan haken, maar ik heb nog niet het niveau van een complete berenfamilie bereikt. Wie weet komt dat nog wel eens! Maar mijn moeder haakte dus een beer en ik maakte de kaart. 



Ik ben echt fan van deze beer. Inmiddels zijn er vijf van gemaakt...


Een Dikke Knuffel-kaart. Ik ben zo blij met deze stempel, gehad van mijn lieve vriendinnen :) 
Het kaartje heb ik zelf gesneden, dus het is een beetje een apart formaat geworden. Stiekem was het eerst een vierkante kaart. Maar het blauwe papier was een restje van iets, en dat wilde ik graag gebruiken dus zodoende heeft het nu een beetje afwijkende maten.


Liefs,
Marlinda

1 opmerking:

FotograafFi zei

Ahh, die beer is echt awesomee ❤️ En die kaart is ook gaaf! Hou van vierkante kaarten :p