zaterdag 26 maart 2016

Friendship bracelets




Een paar jaar geleden ben ik besmet geraakt met het vriendschapsarmbandjes-knoop-virus. Wat natuurlijk best wel heftig is. En leuk! Want als je het idee eenmaal snapt, kun je eindeloos blijven variëren en combineren. Ik begon met het op één na makkelijkste ontwerp. Ik kwam er later achter dat er nog een makkelijkere was. En daarna gaat het eigenlijk steeds makkelijker en sneller. 


Deze bandjes zijn allemaal nog vrij jong. Ik heb er in de tussentijd al heel wat meer gemaakt, maar die zijn verkocht of zwerven nog ergens in huis rond.



Die met het roze kruispatroon is nog steeds mijn favoriet. Het was niet heel makkelijk om 'm te maken, ik heb hem een paar keer uit moeten halen, maar ben er nu zeker tevreden mee!


Lekker vrolijke kleurtjes:)


 Deze maakte ik als setje. Een met een visgraatpatroon, een met een vlechtpatroon en de mintgroene is gehaakt.


Liefs,
Marlinda


Geen opmerkingen: