donderdag 10 maart 2016

Scrapbook #2



Hier is 'ie dan. De eerste pagina uit het scrapbook... Ik heb gelijk maar de gekste foto gebruikt ;) Deze foto is ongeveer drie jaar geleden gemaakt voor een graffitimuur, gewoon in het dorp. Ik heb het simpel gehouden, de bladzijde is nu eenmaal niet veel groter. De polaroidcamera (dat was dus een van de cadeautjes) heb ik gestanst uit wit papier omdat ik op een een of andere manier nooit zwart papier in huis heb. Daarna ben ik er gewoon met mijn stempelkussen overheen gegaan. Ik vind het wel een leuk effect hebben op deze manier! Ook heb ik een fotofilm gestanst en washi-tape doet het altijd goed.


Van foto nummer 2 heb ik een soort polaroidfoto gemaakt. Het papier dat ik heb gebruikt komt uit het blokje Head over Heels. Naast de foto vind ik het nog een beetje saai, dus misschien komt daar ooit nog een keer verandering in. 
Een nadeel aan dit scrapbook vind ik wel dat de pagina's gekleurd zijn. Soms komt dat wel uit, soms ook niet.





Ik zit nu even te denken of ik over alle pagina's een bericht ga maken. Vinden jullie dit leuk, laat even een berichtje achter :) dan weet ik of jullie het leuk vinden of niet...

Liefs,
Marlinda

1 opmerking:

Emmalie zei

Nice, nice!