zaterdag 12 maart 2016

Very Happy



Zaterdag was mijn vriendin jarig. Als cadeautje heeft ze van ons (mij en en m'n andere vriendin) een treindagkaart gekregen. Maarja, een cadeaubon, een beetje saai om te geven, aangezien ik persoonlijk heel erg hou van inpakken en dat gedoe. Dus heb ik besloten het groots aan te pakken. Ik heb een canvas beplakt met papier en daarop heb ik een onderzetter/prikbordje geplakt. Verder ging het eigenlijk vanzelf...



Alle losse onderdeeltjes...




De kalenderstempel kwam weer goed van pas, hij blijft leuk...


En natuurlijk kon een kaartje niet ontbreken. Ik gebruikte het overgebleven papier van het canvas.


Nog een stempel, en ik vind het helemaal leuk.

Ik werd helemaal vrolijk van al die kleurtjes en zomerse printjes. Binnenkort gaan we dus met z'n drieën gezellig een dagje treinen. Ik heb er zin in!

Liefs,
Marlinda

3 opmerkingen:

FotograafFi zei

Wat ben je toch ongelofelijk creatief! 'De rest ging eigenlijk vanzelf..' , bizar kind! Super gaaf👌🏻

Journaal Rozendaal zei

Wat ontzettend leuk gedaan! Dat is nog eens een cadeaubon geven. Het stukje kaart vind ik een leuk detail. Alvast heel veel plezier in Zwolle met je vriendinnen!

Emmalie zei

Ziet er echt gaaf uit! Zo is een bon inderdaad 10x leuker :)