zaterdag 19 maart 2016

Scrapbook #3

 

Jullie hebben Scrapbook #1 en #2 al voorbij zien komen, dus vandaag tijd voor nummer 3! Intussen zijn we een fotoshootje verder, hier was ik zelf niet bij, omdat ik toen op vakantie was... Jammer, maar natuurlijk krijgen de foto's wel een mooi plekje in het fotoboek.


De kleuren van de kleding heb ik terug laten komen, dat ging eigenlijk best makkelijk! Ik gebruikte weer het papier uit het blokje Head over Heels. Verder heb ik een stempel, de lettertang en washi-tape gebruikt van Hema. Waar zouden we zijn zonder de Hema :)



Aangezien er heel wat foto's zijn gemaakt en ik die niet allemaal  één voor één op kan plakken, heb ik hier gebruik gemaakt van een collage. Of eigenlijk twee. Hoe bedoel je, efficiënt ruimtegebruik.
Over de achtergrond ben ik alleen nog niet helemaal tevreden, ik vind dat er iets te weinig kleur in zit.


De laatste voor deze keer, ik vind 'm leuk. De foto is wat kleiner dan de andere, dat komt doordat ik deze uit een collage heb geknipt. Weer heb ik de kleuren uit de foto gebruikt. Het groene papiertje komt uit het blokje Happy Easter van Echo Park. Om de foto heb ik nog een golflijntje getekend. Ja, met een fineliner van... Hema!


Welke is jouw favoriet?

Liefs,
Marlinda

1 opmerking:

FotograafFi zei

Ik vind ze allemaal gaaf!